Senzaţionalismul nu este un concept străin în publicitatea de moda.

Pentru fiecare spot clasic Ralph Lauren  începand cu eleganta Valentina, exista o campanie Terry Richardson pentru parfumurile Tom Ford oferind o sticla de parfum prins între sanii unui model.

În lumea stilul, spoturile nu vand doar un produs – ele promoveze o estetică, un stil de viaţă. Cu toate acestea, linia dintre provocatoar şi ofensator sau chiar daunarea unui brand este subtire.

   Casa de moda Nolita si a iei campanie  „NU Anorexia” este deosebit de interesant, deoarece abordează o problemă medicală mult discutate în cercurile de modas:tulburări de alimentaţie.
Dar este campanie Nolita de exploatare sau edificator?
   Spre deosebire de Benetton, care a avut cele mai controversate campanii ale  anilor ’90,campanii,  de asemenea, produse de Oliviero Toscani,Nolita nu a anunţat o implicare cu o organizaţii de caritate sau fundaţie care sa abordeze problema pe care eu au ridicato.