Nu este nimica nou faptul ca Photoshoop este cel mai bun prieten a celor din industria cosmetică. Folosirea lui nu ar fi aşa o mare problemă, daca posterele din campanile de promovare ar fi mai aproape de realitate. Dar ce se intamplă cand vinzi ceva ce nu este real? Cand ceea ce tu araţi şi promovezi zice/arată una şi face alta?

E cam asta sa intamplat cand a aparut noua reclamă la un produs Lancome Paris avand-o ca şi protagonista pe Julia Roberts. Imaginea o prezinta pe actrita cu o piele perfecta si neteda, lucru care este…..departe!

  Autoritatea pentru Standarde în Publicitate, cainele de paza din industria publicitara a Mari Britanii anunţuri, a interzis o reclama Lancome atestand că pielea perfect văzuta în fotografie e prea frumoasa sa fie adevarata. Membru al Parlamentului, Jo Swinson a declarat mai tarziu pentru BBC:
     ”Această hotărâre demonstrează că autoritatea de reglementare a publicitati  recunoaste  natura necinstita şi înşelătoare de retuşare excesiva. Imagini cu piele fără cusur şi trupuri super-slim sunt peste tot în jurul nostru, dar ele nu reflectă realitatea.”