Cu toţi ştim ca folosirea de persoane publice in campanii de promovare cum ar fi celebritaţile, ajuta la lansarea unui produs. Parca ai mai multă incredere cand actriţa ta preferata iţi spune, hey cumpără crema aia face minuni. E o strategie de marketing foarte expluatată şi eficientă.

Dar mai exista o categorie de ”unelte de marketing” , aceia ce se numesc fashion bloggers. Sunt persoane care prin intermediul blogg-ului fac involuntar reclamă la mărci de haine, de pantofi, de cosmetice etc.

Tot mai des companii mari se folosesc de acesti fashion bloggers pentru aşi promova produsele. Dacă e sa ne gandim, ambele parţi castiga mult. Brandurile mari nu mai cheltuiesc asa mult pentru a folosi o celebritate în campaniile lor, pe cand un fashion blogger are de partea sa publicitate, bani şi notorietate in urma unei asemenea campanii.

O astfel de campanie este in plină desfaşurare, intre Balenciaga şi Carolina Engman, detinatoarea blogg-ului ”Fashion Squad,,.

http://www.fashionsquad.com/