A face, sau a nu face parte dintr-un trib? Aceasta este întrebarea!

Sau dacă ai stofa de leader, eşti pregătit sa conduci şi să produci?

Deoarece internetul a şters barierele geografice, economice şi de timp, toate blogurile şi reţelele de socializare ajută triburile deja existente să se extindă pană la un grup de zece sau de zece milioane de participanţi. Uni se afla intr-un trib să venereze iPhone-ul, să susţină o campanie politică, sau să lupte împotriva încălzirii globale.

Social media este o unealtă puternică cand vine vorba de construirea unor triburi de interes şi valoare. Ce este social media, mă întrebi? Social media se referă la tehnologi care facilitează interacţiunea si conversaţiile online între persoane.

As vrea să vă vorbesc un pic despre conceptul de tribesourcing: angajarea, implicarea, motivarea şi/sau conducerea unui trib pentru a co-creea şi colabora, pentru efectuarea unei sarcini cu ambiţie , rezultatul obţinut să fie  dezirabil şi de valoare.

Mai pe întelesul tuturor, dacă două capete sunt mai bune decât una, trei capate sigur sunt mai bune decat două. Am invăţat asta cand eram mici dar acest lucru se aplică în sfera profesională şi pe bună dreptate. Dezbaterea unei probleme cu mai multe persoane duce la gasirea unor soluţii mult mai bogate şi mai vaste.