Cu toti am auzit de compania de cosmetice Rimmel London,si aici adresandu-ma mai ales publicului feminin.Nu cred ca exista o fata care sa nu aiba macar un produs cosmetic de la acest brand cunoscut.Chiar daca cosmeticele sale sunt foarte populare deoarece sunt acceptabile la pret si de calitate relativ acceptabila,cei de la  Rimmel London au gafat de multe ori cand a venit vorba de promovarea unui produs nou.

Dupa scandalul cu ambasadoarea Kate Moss, cei de la Rimmel London au desemnato pe  Zooey Deschane ca ambasadoarea lor,ajungand sa promoveze o gama larga de produse de la rujuri pana la rimeluri.Dar cand au promovat noul ruj Lasting Finish Lipstick, miscarea lor a fost una foarte gresita.Pe afisul publicitar destinat noului produs fata actritei a fost modificat, fiind de nerecunoscut.

De ce sa tina mortis sa schimbe ceva ce era deja frumos? De ce sa promoveze falsul? Dupa cum v-ati asteptat campania nu a avut succes si a avut parte de foarte multe controverse.

Rimmel London